2e weekend van Ghana - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van KAS-Team 2 - WaarBenJij.nu 2e weekend van Ghana - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van KAS-Team 2 - WaarBenJij.nu

2e weekend van Ghana

Door: Gehele team Ghana.

Blijf op de hoogte en volg KAS-Team 2

18 Oktober 2015 | Ghana, Cape Coast

De culturele uitstapjes in Ghana komen er weer aanbod. Gisteren hebben we Capecoast bezocht andere verwachtingen dan we hadden. Valt gewoon op dat we in Nederland best veel luxe hebben. We hebben gegeten naast een oud Nederlands fort wat vroeger slaven verhandelde, toch wel een gek idee, maar ondanks dat heeft het eten gesmaakt.

Robin onze beste links voor is tijdens de wedstrijd tegen Ghana op een bijzondere wijze onder uit gehaald door de 20 mini Ghanees, zijn been lag van top tot teen open, maar gelukkig Ghanees(t) het goed.

Vandaag door de jungle op grote hoogte gelopen in Kakum national park. Ze hebben daar tussen de hoge bomen op 30 meter hoogte touwbruggen gespannen. Vervolgens zijn we wezen stoeien met krokodillen op Hans crocodile farm waar we ook lekker hebben gegeten,

Op de terug weg een klein probleempje met de politie bij een controlepost. Uiteindelijk op Ghanese manier goed afgehandeld.

KAS-Team 2

Welkom op ons profiel, 5 Oktober is het zo ver! Wij gaan met zeven man een maand naar Afranse te Ghana om hier vervolgens mee te helpen aan een Junior Secondairy School. Dit project wordt gerealiseerd door de Stichting Kofi Annanschool verdere informatie : www.kofiannanschool.nl Ons team bestaat uit: Joop von Oven (Teamleider) Sjoerd Wiersma (Docent / Begeleider) Robin Groenewegen (Student) Koen Burgers (Student) Jordy Veldhoen (Student) Dennis van den Berg (Student) Djordi Hibma (Student)

Actief sinds 14 Sept. 2015