Elke dag fitness - Reisverslag uit Ajumako, Ghana van KAS-Team 2 - WaarBenJij.nu Elke dag fitness - Reisverslag uit Ajumako, Ghana van KAS-Team 2 - WaarBenJij.nu

Elke dag fitness

Door: Gehele team Ghana.

Blijf op de hoogte en volg KAS-Team 2

21 Oktober 2015 | Ghana, Ajumako

We worden elke dag sterker en handiger in de Ghanese manier van werken. Het sjouwen op het hoofd wat hier gebruikelijk is, gaat ons nog niet lukken, maar de armen beginnen te groeien. Onze deadline voor het dak komt langzaam dichterbij. Aanstaande vrijdag moeten onze werkzaamheden af zijn, zodat de dak leggers aanstaande maandag hun werk kunnen doen. Tegenvallers van vandaag was de regen, tropische onweer buien zijn niet geschikt om in te werken. De Ghanezen hadden het zelfs koud, ongeveer 22 graden. Ook beginnen wij dingen van thuis te missen, het eten zoals een simpel glas melk met een bruine boterham met een plakje oude kaas, word vooral gemist. En natuurlijk niet te vergeten de lieftallige moeders die we missen. Het wordt aftellen we zijn alweer over de helft, nog een weekend hier in de buurt en het laatste weekend in Accra waar we die zondag vertrekken naar Nederland.

• 25 Oktober 2015 - 17:45

Hans Van Der Vecht:

Zo mannen, na een heerlijk weekend op Anomabo Beach nog een weekje (hard) werken en dan mogen jullie alweer naar huis. Aan alle leuke (maar ook minder leuke) dingen komt een einde. Hoop dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en werk in Ghana. Ik wens jullie allen een hele goede reis toe en zie jullie maandag over een week (2 november) 's morgens op Schiphol.

KAS-Team 2

Welkom op ons profiel, 5 Oktober is het zo ver! Wij gaan met zeven man een maand naar Afranse te Ghana om hier vervolgens mee te helpen aan een Junior Secondairy School. Dit project wordt gerealiseerd door de Stichting Kofi Annanschool verdere informatie : www.kofiannanschool.nl Ons team bestaat uit: Joop von Oven (Teamleider) Sjoerd Wiersma (Docent / Begeleider) Robin Groenewegen (Student) Koen Burgers (Student) Jordy Veldhoen (Student) Dennis van den Berg (Student) Djordi Hibma (Student)

Actief sinds 14 Sept. 2015