Laatste dagen aftellen - Reisverslag uit Ajumako, Ghana van KAS-Team 2 - WaarBenJij.nu Laatste dagen aftellen - Reisverslag uit Ajumako, Ghana van KAS-Team 2 - WaarBenJij.nu

Laatste dagen aftellen

Door: Gehele team Ghana.

Blijf op de hoogte en volg KAS-Team 2

30 Oktober 2015 | Ghana, Ajumako

Het is aftellen geblazen hier in Afranse. Jammer genoeg gaat het allemaal sneller dan gedacht. We hebben onze doel bereikt, het bijdragen aan de toekomst voor de kinderen uit de omgeving. Het school gebouw ziet er goed uit.

Vanmiddag hebben we uitgebreid afscheid kunnen nemen van de mensen in Afranse en van het dorp zelf, met een biertje en een voetbal wedstrijd. Ghana vs. Nederland welke we glansrijk hebben gewonnen met 3-1. Laatste doelpunt gemaakt door Joop von Oven in de laatste minuut, wat de genadeslag was van de wedstrijd.

Daarnaast hebben we nog een aandenken gekregen van de dorpshoofd Nana, zodat we altijd terug kunnen denken aan dit prachtige project en aan nieuwe vrienden die we hebben gemaakt. Na wat nummers uitdelen en het nagenieten van de overwinning, was het tijd om terug te gaan naar onze lodge. Gelukkig zijn er net geen tranen gevallen.

Morgen gaan een aantal mensen nog even naar the side, om te kijken naar hoe de grond voor de school wordt geëgaliseerd. Maandag komen persoonlijk woorden van iedereen met hun ervaringen. Ghana blijft en fantastisch land.

KAS-Team 2

Welkom op ons profiel, 5 Oktober is het zo ver! Wij gaan met zeven man een maand naar Afranse te Ghana om hier vervolgens mee te helpen aan een Junior Secondairy School. Dit project wordt gerealiseerd door de Stichting Kofi Annanschool verdere informatie : www.kofiannanschool.nl Ons team bestaat uit: Joop von Oven (Teamleider) Sjoerd Wiersma (Docent / Begeleider) Robin Groenewegen (Student) Koen Burgers (Student) Jordy Veldhoen (Student) Dennis van den Berg (Student) Djordi Hibma (Student)

Actief sinds 14 Sept. 2015