Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van KAS-Team 2 - WaarBenJij.nu Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van KAS-Team 2 - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!!

Door: Jordy Veldhoen

Blijf op de hoogte en volg KAS-Team 2

04 Oktober 2015 | Nederland, Schiphol

Voorbereidingen zijn gedaan, prikken zijn gehaald, visum is geregeld en de tassen zijn ingepakt. Morgen (maandag 5 oktober 2015) vliegen wij als bouwteam naar Accra hoofdstad van Ghana. Best wel spannend allemaal, maar we zijn er klaar voor. We gaan veder waar bouwteam 1 is geëindigd. Het bouwen van een JSS school (junoir secondary School). Wij alle zijn ook erg benieuwd naar het land en de bevolking. We hebben er zin in....

• 04 Oktober 2015 - 23:24

Bert Knoester:

Sjoerd en studenten heel veel plezier daar in Ghana en maak er iets moois van.

Groetjes
    Bert Knoester

• 05 Oktober 2015 - 14:27

MoengoJAN:

Studenten en Sjoerd,

Veel plezier en succes toegewenst.
    Jullie hebben de bouwtekeningen bij jullie?
    Dan moet het helemaal goed komen.
    Werk veilig en let op de zon !

Groet vanuit de hangmat,

Jan-Willem

• 05 Oktober 2015 - 19:40

Eric:

Fijne dagen en veel bouwplezier

• 06 Oktober 2015 - 14:16

Carlo:

Sjoerd en studenten, wat een mooie uitdaging! Let goed op jezelf en succes!

KAS-Team 2

Welkom op ons profiel, 5 Oktober is het zo ver! Wij gaan met zeven man een maand naar Afranse te Ghana om hier vervolgens mee te helpen aan een Junior Secondairy School. Dit project wordt gerealiseerd door de Stichting Kofi Annanschool verdere informatie : www.kofiannanschool.nl Ons team bestaat uit: Joop von Oven (Teamleider) Sjoerd Wiersma (Docent / Begeleider) Robin Groenewegen (Student) Koen Burgers (Student) Jordy Veldhoen (Student) Dennis van den Berg (Student) Djordi Hibma (Student)

Actief sinds 14 Sept. 2015